Thursday, December 16, 2010

Lapar (300x)

Disebabkan aku tengah kebosanan, aku telah dicadangkan oleh Hazrul alif untuk membuat entri ni. Dia gak slalu ckp aku asyik lapa je walopon aku ni kurus dan Daus Selalu je ckp aku ni ade bela jin... Tapi x kesah la...

Sejak aku duk kat , Aku ngan budak2 serumah aku slalu je jalan cari makan. Kitorg slalu pegi ke , , dan yang paling best sekali .


Ok, Ape yg aku slalu order kat ialah


Memang aku suke gler la ngan burger di atas tersebut.. Bukan sebab sedap tapi sebb mngenyangkan dan menguntungkan diri aku ni... Tp, jgn terkejut sbb walopun aku habeskan semua ni skali, aku tetap jugak lapa.. Dan skalik lg, Daus cakap"Ko ni ade bela jin ke ha?".. Surely, aku xde bela jin k.. Sbb aku memang lapa slalu...

Tmpt mkn yang aku bosan gler nk pegi ialah . Mane x nye, asyik ayam.. ayam.. ayam... aku pon da naik muak dan bosan yang teramat.. Ko tgk la ayam kat bwh ni.. Aku pon da x slera nk tgk...


Tgk la puas2 ye...

Tapi, yang paling menyeronokkan dan memuaskan hati aku ialah bile berada kat .
Sebab adenye...
Tadaaaaa....

Burger dia punye la sedap dan puas di makan.. Aiyo, meleleh gler ayer liuq aku bile pandg..
Namo ey, Whooper burger k.. Tp bukan whooper jr... Kalo whooper jr. kecik dan x puas dimakan...
Ok, cukuplah entri kali ni.. AKu pon da lapa gler...
Makan jgn x makan k.. Chow...
Ha3

No comments:

Post a Comment